bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Det var en gång en kommentar...

Anonym om Time and time again:
jag måste säga att dinna naglar ser ytterst snygga ut om man tänker att du jobbar i stall!! :) all heder till dej!
... Tack så mycket!
Det ska jag framföra till ägaren till dessa naglar.
Jag önskar att jag kunde ta på mig lite av den hedern du ger mig, men icke!
Det är nämligen inte mina tyvärr, mina är visserligen långa, men har inte fått lika mycket tid och kärlek som dessa.¨
Jag suktar efter dem dagligen, men är alldeles för lat!
Jag lånade in Tinas hand till det kortet nämligen!
Just idag såg fröken Vänster ut såhär


Jag kan ha norra Tysklands äckligaste händer.
Har trots att de värsta köldsprickorna försvunnit fortfarande kroniska smutsränder i fårorna som inte går bort, och nagelbanden ska vi ju inte prata om!
Har här dessutom härliga smutsränderna från hell under naglarna.
Dör lite på mig själv.
Ska bli så skönt att bli människa igen.

/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0