bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Time and time again

Hej igen.
När jag letar igenom mina bilder på jakt efter dem som lämpar sig att visa för er slås jag av en insikt.
80 % föreställer Tina när hon äter?!
Hahah vad säger det här om oss?
Det känns bra att då uppväga detta fenomen med att vi ju faktiskt gått ner i vikt bägge två sen vi kom hit.
Men hur ska jag kunna återanpassa mig till en tillvaro då jag inte jobbar tio timmar om dagen och alltså lägger på mig osmickrande kilon om jag fortsätter på glass-dieten?
För det gör jag. Bilringarna suger åt sig fett som en svamp.
Vi hade världens myyyyysigaste (mammabloggarvarning) gemensamma lediga dag i lördags.
Det enda som kunnat göra helgen bättre hade varit tatueringsmässa och upper-east party igår.
Vi började med att dra igenom varenda hästsportbutik inom flera mils omkrets och gick sedan på spending-spree i Hamburg.
Eller Tina spenderade pengar. Jag tittade på.
Mest.
Blev två nya bh-ar (kompensation för badhusincidenten) varav en var på rea och var en dunder push up.
Får ju tuttarna under hakan, är det det som kallas falsk marknadsföring?
Fraj köper-konstiga-grejer Henriksson var ju tvungen att köpa nåt hon inte behövde också.
Jag har köpt min första ring!
Den var helt bedårande, kunde inte låta bli.
De som känner mig vet att jag egentligen inte kan ha ringar.
Jag älskar dem, men lever med nån slags sjuklig fobi för att de ska fastna.
Den här var sådär stretchig, det var det som räddade mig.
Hade jag haft bättre koll på mig själv hade jag haft med mig en vettig kamera lite oftare.
Den ser ju skitful ut!
Det är iallafall en sköldpadda.
En bling-bling sköldpadda.
Jag är en sjuk människa.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: F

Du övar på att bära en förlovningsring alltså. Hälsa Tina

2012-04-09 @ 21:58:33
Postat av: Anonym

jag måste säga att dinna naglar ser ytterst snygga ut om man tänker att du jobbar i stall!! :) all heder till dej!

2012-04-09 @ 22:29:01
Postat av: Anna

Jag gillar dig, det vet du, och den där chokladtårtan ser ju helt galet god ut... Men den där ringen kan vara bland det gräsligaste jag sett. ;)

2012-04-10 @ 00:27:56
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0