bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Novum

Hej.
Ännu en dag med alldeles för många timmar spenderade i sängen. Idag är tyvärr inte orsaken lättja och slösurf.
Sedan igårkväll står nämligen Hagrid på mitt huvud och slår mig i tinningarna med ett järnrör. Dessutom tycks jag ha svårt att bestämma mig för om jag är fastfrusen i en igloo eller befinner mig i helvetets andra krets.
Med andra ord är jag sjuk. Jävligt sjuk, förstår inte varför jag prompt måste bli döende varenda gång? 
Blir alltid så sugen på sådant mamma brukade ge mig när jag var liten och mådde dåligt. Fiskbullar i dillsås med ris och rårivna morötter samt isglass byggde detta immunförsvar. Har iallafall fått glass av mannen, det är kärlek! 
Mådde inte ens såhär i söndags! Och söndagen var ändå en utav de värsta bakisdagarna på länge. Men fett värt, titta bara på oss!

Idag
, inte så mycket. Betydligt mer såhär.
Förresten, SLUTA SKRIKA snorungar! Mitt huvud spricker som en jävla kokosnöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0