bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Bastards screaming

God morgon bloggen! ♥
 
Settlers (jag var sååååå jävla nära att vinna, min omsättning på får var helt sjuuuuuuk), sill och tvätt till 03.30 någonstans inatt stog på agendan.
Så jag är fortfarande kräkmätt och har lägenheten full av stora tygstycken som man får ducka under medan man långsamt banar sin väg genom lägenhetsdjungeln
Det är sjukt glammigt att vara sektionsaktiv.
Måste äta nånting, har ett bågnande kylskåp fullt av sånt som kommer bli för gammalt annars, men jag har ingen aning om vad jag ska göra med allt?
Keso tillexempel.
Förra veckans mest oklara impulsköp.
Jag är inte ens säker på att jag äter keso?
Vad ska man göra av det?
 

Det blir säkert godis till fruksot, liksom det blivit godis till vartenda mål mat jag ätit under helgen.
Herregud, känner mig alldeles geléig.
Har haft en otrolig mammalängtan den senaste veckan?
Så var sjukt härligt att ha henne här.
Trots det faktum att jag fick en tavla med nallebjörnar på?
Jättesöt är den, inte för det, och det var en jättefin present.
Men, två ulliga gulliga tygdjur som kramas känner jag hotar min macho-image litegrann.
I synnerhet när hon säger att hon köpte den "för att det är ju jag på den".
Jag gillar varken andra människor eller att de ska kramas.
Men okej, annars är vi kanske ganska lika.
Nu ska jag gå och offra några hundvalpar till Satan eller nåt för att väga upp den här otroliga förnedringen.
 
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaaahahahaha....

Keso är gott på macka med skivad kiwi på! :)

Svar: Hade ingen kiwi hemma, så provade med banan, det var också nice! :)Men jag tycker att konsistensen är lite småläskig, det gnisslar nästan mellan tänderna ju!
Francesca & Diablo

2013-03-31 @ 13:01:28
URL: http://rockeranna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0