bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Asså shit fan.

Jag är så jävla förälskad.
 
Underkastelse, vart har du varit hela mitt liv?
Det lilla jag hunnit läsa är ren magi för ett småperverst sinne som mitt.
Den innehåller liksom ALLT jag saknar i "50 nyanser av..." och det vill inte säga lite, eftersom jag förbannar dyrt och heligt den dag den skräpboken gick i tryck.
Det här är högkvalitativt snusk, på riktigt!
Nu ska jag sluta vara salig och åka ut och ge hungriga hästar frukost.
 
God morgon förresten.
 
P.S.
Jag kan inte hjälpa det, men jag blir alltid lite rädd när jag har skrikande män i maskinen bakom mig på gymmet.
D.S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0