bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Skitvinter

Vårkänslorna är slut, med råge.  VIntern tycks aldrig ta slut, ellrr börja för dendelen...  Fast det gör ingenting  just nu, jag får ändå varken rida eller se dagens ljus. Är hos min nyvaccinerade häst på morgnarna, åker sedan till skolan och tillbringar resten av dagen här. Jag vill ha lite äventyr i mitt liv. Därför får man skapa sig egna äventyr. Tillexempel låta Johan förtära alkohol, för att  sedan plocka fram trimmern och gå lös på ens stackars hår....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :))
Kolla gärna tbx om du har tid och lust.
Ha en fortsatt bra kväll! :)

2013-01-27 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0