bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Tre

57 miljoner människor dör om året, varav 16000 dör i klamydia.
1 gram bakterier har en volym på två m2 och på kroppen har vi hundra gånger mer DNA som inre tillhör oss själva än vad vi har eget DNA.
Smittkoppor kommer från mjölkerskor som fick det från sina kor och är den enda sjukdom vi lyckats totalt utrota.
 
Dessutom är det lillördag OCH jag klarade cellbion OCKSÅ!
Hörde jag öl?
 
/Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

1 till 2,5 kilo väger den totala mängden bakterier hos en vuxen person..

Hur fan DÖR man av klamydia förresten?

Öl!

Svar: Efter lite efterforskningar tror jag att det är papegojsjuka som kan vara dödligt, det är tydligen också en chlamydia-bakterie! ;)
Francesca & Diablo

2013-04-03 @ 21:22:17
URL: http://rockeranna.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja! Det var ju det jag sa när det stod i nyheterna!! Papegoj-klamydia! Höhöhö..

2013-04-05 @ 13:48:22
URL: http://rockeranna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0