bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Datorhaveri

"Alltså, nu säger den att jag ska göra nånting, MEN JAG FÖRSTÅR INTE VAD DEN BER MIG OM?????"
"Men lugn nu. Lugna ner dig lite, jag laddade ju ner den där grejen du vet, för att du skulle slippa göra sådär.
Så om du bara öppnar den och gör såhär [...] så ordnar det sig."
 

Igårkväll höll jag Linus vaken till halv tre för att han skulle rädda min dator med innehåll och dricka folkisar.
Imorse väckte jag honom och var hysterisk över att jag inte fick ner ett program jag behöver till min labrapport.
Har jag världens bästa IT-support eller vad? 
 
 
Alla barnen gick på UK utom Fraj, för hon fick betalt för att låta bli.
Sjukt värt.
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0