bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

A C N E

Hej bloggen.
 
Har nu ätit så mycket påskgodis i allmänhet och C H O K L A D i synnerhet (hittade ju en mörk Aladdinask som mamma lämnade. Har dessutom inte ens börjat på mina två Marabou Black....) de senaste dagarna att blobbarna har börjat dyka upp i ansiktet som enorma illröda lanternor i mörkret. Tur att jag har för vana att inte dra ner rullgardinerna när jag sover så jag är van vid att det är ljust i rummet vanligtvis.
Nu ligger ju dessutom ett erotiskt rött skimmer över sängen som kommer från mitt snarkande ansikte.
Så jag är inte bara en wobblande blekfet hög av späck, jag är finnig på köpet.
Dessutom har jag läst ut Underkastelse.
Och jag har sökt jobb på donken.
 
Mitt liv är sjukt upphetsande, med ett nyhetsvärde som är oändligt.
 
Inte ens några hundar fick jag behålla när mamma åkte hem...
 
 
/ Fraj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0