bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

vad som helst utom verkligheten

Häppå er!
Hittade inget typiskt gött i kylskåpet, inte i skafferiet heller för den delen. Därför äter jag leverpastej i kopiösa mängder. Har såklart ost. Men efter att mitt helt sinnessjuka förhållande till den igår avslöjades, kändes det inte lika okej idag. Ja, jag köper alltså ca 3 hushållsostar, 2 burkar salladsost och lite philadelphia hit och dit varje månad.
Jag är nästan helt kool med det....
Puss!
Märta
Confession: jag åt ostfylld tortellini till lunch idag....
Jaarrå!!

Kommentarer
Postat av: Skogs

Ost är ju livet!

2012-05-23 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0