bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Tillbaka på banan!

TJA TJA BLOGGEEEEEEEN!
Alltså på riktigt nu!
Ni fattar inte hur skööönt det känns att vara tillbaka!
Eller ja, jag har ju inte varit så långt borta, men från er mina älsklingar!
Jag tänker fira min återkomst med lite gnäll.
Gnäll gnäll gnäll, tänker ni nu, är det allt hon kan?! Har hon verkligen inget vettigt att prata om?!
Svar nej, men vet ni vad det bästa, eller kanske värsta, är?
Att det behöver jag inte, för ni älskar mig ändååååå!
Minns ni att det sista jag sa till er var tack och lov för smartphones?
Jag har ångrat mig, fan ta helvetesprylen smartphone.
Kunde man bli omyndigförklarad vid hantering av teknisk apparatur hade jag legat risigt till.
Jag verkar ju ha lite av en förmåga att ha ihjäl allt som har med elektronik att göra bara genom att finnas i dess omedelbara närhet.
Japp, visst är den död.
Eller egentligen inte än.
Om 17% batteri är den död, ordentligt också.
Den går nämligen itne att ladda.

Faaaaaaaaan!
Orkar inteeeeee.
Varför sysslar man inte mer med barmhärtighetsavrättning i den här delen av världen?
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0