bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

God morgon

Eller vad vi vill kalla den. Klockan är hursom 04.18 i skrivande stund
Jag funderar ofta över hur fort livet är över, speciellt när jag inte är nykter. Ungefär lika ofta brukar jag komma fram till att det är så kort för att det är så fint. Jag tror att det blir jättesvart när man dör. Sen kommer det att förbli svart.
Därför får jag ibland lite ångest över hur jag ibland slösar bort min tid. Ännu mer ångest får jag när jag inte ens kan säga vad jag egentligen har gjort, eller kanske inte gjort, som får mig att känna att jag har slösat.
Vad jag dock är helt säker på är att dagar som denna, inte är slöseri. Fan vad fint.
/ Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0