bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Don't worry child, we will kill them all.

Tja tja bloggen.
Har varit vaken sen halv nio.
Vaken sa jag, inte uppe!
Hade lite bekymmer imorse för hur man får dagen att gå om man är uppe så tidigt, men lyssnade på glada melodier signerade Rotersand ett tag och hux flux så har hela förmiddagen försvunnit?!
Inväntar nu att Tina ska komma in på lunch och att äckelHajen ska ta sig ut från köket så vi kan få i oss lite mat.
Min plan för eftermiddagen är att ge mig ut på skojakt.
Blir såhär pirrig av tanken på att få vistas bland andra människor.
Behöver verkligen ett par vårskor.
Fodret i mina vinterälsklingar håller få att frätas sönder av svetten som forsar från mina fötter.
De är verkligen antarktisanpassade mina skor, de varmaste jag nånsin ägt! MoonBoots och uggs är ju för mesar.
Vet ni vad förresten?! Jag behövde aldrig se Hamilton igår! Hehehehehehehe. Hade laddat ner nåt konstigt format som vägrade funka i nåt av mina program.
Blev visst liftarens guide istället....
Så får väl göra sambon glad och försöka igen.. Nån gång. Kanske.
Behöver ju inte göra det precis NU. Kan ju dra ut på det ett tag.
Kanske hoppas på att hon glömmer bort det?
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha uuugh ja det ser fan ut som det. Ska försöka att INTE tänka på det nästa gång jag dricker min proteindryck. :D



Var juh rätt många år sedan jag såg den nu, men jag kommer ihåg att den var lite... jobbig att ta sig igenom haha :p Är det en hel bokserie? Mer än jag visste!

2012-03-17 @ 17:31:08
URL: http://betweenborders.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Förresten! Hittade precis en gammal kommentar från dig från typ november som jag tydligen har missat. :D Nåt om att jag blivit din inre röst, så när du sku publicera inlägg tänkte du att "Mikaela vill nog att jag skriver det här". ASBRA tänkt! ;D Keep up the good work!

2012-03-17 @ 17:38:22
URL: http://betweenborders.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket:)

2012-03-17 @ 18:29:11
URL: http://ciiindy.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Oj jävlar. Det är nog en bokserie jag inte har tänkt ge mig in i att ens försöka läsa :D



Haha men det är bra. Jag gillar när du upprör folk! Det mesta du säger är juh faktiskt ändå bara sanning som ingen annars vågar uttala.

2012-03-17 @ 18:47:25
URL: http://betweenborders.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tja!



Hahaha det vet man ju aldrig, men hamnar jag på slash så är ju chansen stor att man springer på folk :)



Haha så är det säkert, men erkänn att min teori stämmer bra ;) Du blänger och glor :)



Ha det gott!

2012-03-17 @ 19:11:42
URL: http://dowmsetlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0