bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Bright bulbs and sharp tools

Tja tja bloggen!
Här är jag och min rakade armhåla. Och dubbelhakan. Nu kommer glassfetman.
På tal om bilden, höll på att glömma att dra upp handduken innan jag tog den, men sen kom jag på att det ju inte är nån erotikblogg vi har att göra med här.
SKÄMMES TAMIGFAN!
Har sen schagerfebern gått ner hört ryktas om andra tittarstormar än den klassiska fel-låt-vann varianten.
Kvinnan med Sveriges mest kända armhåla.
Jag vet att jag såhär i tider av krig mellan könen borde stötta mina penislösa hen-syskon (får man säga systrar?), men det kliar ju så jävligt.
Tänker inte ens uttala mig närmre i hela kroppsbehåringsdebatten, för den känns så jävla uttjatad, pubertal och obeskrivligt pinsam.
Men lite får man ju ställa upp för laget!
Jag kan stolt berätta att det är de ludna benen som paraderar in i badhuset ikväll igen, allt för kvinnans rätt till hår i samhället!
Hahahahahahah i helvete heller. Det är bara det att jag är så jävla lat att jag inte orkat angripa skogen den senaste veckan heller.
Inte ens inför utgången i lördags.
Det går utför. Fort också!
Hade det inte varit för att jag inte riktigt uppskattar när benpälsen sticker ut genom strumpbyxor hade jag nog nästan lagt det här med rakning på hyllan helt och hållet.
Att göra värsta grejen av det sen.
Det är ju som de som gör värsta grejen av att fota sig själva utan smink.
Har ni tänkt på att det finns olika sorters utan-smink-fotare?
Den söta "ojojoj här sitter jag utan smink, kära nån då" typen, som ber om ursäkt för det faktum att hen är så ful, allt för en extra komplimang.
Och nej, jag vet inte hur man ser söt ut, därav det inte ens halvhjärtade försöket!

Och den lite mer aggressiva "gilla-det-du-ser-annars-häller-jag-syra-i-dina-ögon" typen, som döljer det faktum att hen också bara vill ha komplimanger bakom en arg fasad. Det är gärna samma människor som visar upp sina håriga armhålor i arga Facebook-grupper.
Jag vet inte riktigt vilken sort som retar mig mest.
Tänk vad tjatig den här bloggen skulle bli om jag kände mig tvungen att anmärka och lägga vikt vid varenda osminkad bild som dök upp på mig själv här?!
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Mimma

ja :) så finns det folk som fortsätter köpa färdig pyttipanna! usch :D

2012-03-14 @ 20:24:40
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0