bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Deeply disturbed

Hemma från badhuset igen.
Gubbar med kulmage i små badbyxor och raggarsträng, visst, helt okej.
Men när badbyxorna i fråga blir liiite för små, skär in liite för mycket och raggarsträngen övergår i pubishår, då känner jag lite spontant att man klivit över gränsen.
Inte för att jag är någon motståndare av pubis, jag är ju ganska allmänt erkänd som förtjust i håriga män, men jag vill gärna ha chans att välja vem jag ska få äran att komma så nära.
Tycker de att man blivit för gammal för att köpa nya när man passerat 60? Eller är det bara så att de inte vill erkänna att röven blivit större även på dem de senaste 20 åren?

Så många frågor, så få svar.



/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Huhu, på avstånd kanske :3

2012-03-14 @ 22:30:18
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha vafaan? Only in germany eller? Eller är det för att du kilar efter det som du märker det? ;)

2012-03-15 @ 09:38:50
URL: http://downsetlife.webblogg.se/
Postat av: F

Till protokollet, jag är hårig.

För det andra, varför kollar du in dem??

2012-03-15 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0