bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Båwling

Hej bloggen.
Det här inlägget skrev jag idag på lunchen, fiffigt va?
För just nu har jag förmodligen sviiiinbråttom och måste hinna göra mig lite fiiiin då vi ska iväg och bowla med tjejerna i stallet!
Vad de inte vet är att bowling är en av mina dolda talanger, den här klotarmen är den i särklass bästa i nordeuropa.
Jag utlovar ett långt, skrytigt och skittråkigt inlägg om hur jag smiskat alla små stjärtar.
He... He... He.
Skitkul.
Har inte bowlat på flera år och var rätt usel sist jag försökte vill jag minnas.
Kommer skita på mig av glädje om jag får ner en enda kägla.
Nej, det kommer inget inlägg om hur jag kommit sist.
Men nu vet ni iallafall vart jag håller hus.
( Jag veeeet att jag är skittråkig och bildlös, men det får ni leva med en stund.
Det ordnar upp sig snart. Kanske. Hoppas jag.)
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0