bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Kaxig tjej

12 Juli, dagen D för alla medelintelligenta får i universitetssökardjungeln.
Alltså inte mig.
Är man lite för självgod om man gått omkring som en uppblåst padda de senaste månaderna, slagit sig för bröstet och bestämt deklarerat att man minsann vet att man kommit in?
Hoppas det, jag har alltid drömt om att vara lite pompös.
För jag är inne.
Och med antagningsbeskedet i land kan jag nu ta tag i lägehetsprojektet ordentligt.
Eller så låter jag bara bli och terroriserar Märta hela hösten :))))

/ Fraj!


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!!

2012-07-12 @ 22:09:15
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0