bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

IKEA

Att gå med Nuls på Ikea mina vänner, är ungefär som jag föreställer mig att gå med sin flickvän i en skoaffär.
Det tar liksom aldrig slut.
Det tog oss en timme bara att ta oss igenom kontorsmöblerna och skrivbordsstolarna.
Jag själv shoppade ju loss som en galning.
Kom hem med ett par meter svart tygstycke för 25 spänn.
Tur att mamma lät mig låna kombin! :)))
 
Men okej.
En sak till. Ett par skor.
Råkade gå vilse inne på Marieberg (det finns ju ingen som helst logik?! Man behöver ju en karta och kompass!) när jag växlat pengar (dagen efter euron nått sin lägstanotering sen den infördes, bra timing!) och hamnade på Scorett där de hade fetreaaaaaa!
Men det är lite av en hemlis. Mamma tycker nämligen att jag har tillräckligt med opraktiska skor... 

Men de var ju så fina?! Och bara lite små...
 
/ Fraj!
 
 
P.S, gud vilka tjocka vader jag har. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0