bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hillbilly heart

Hej bloggen.
 
VI ÄR TILLBAKAAAAAAA!!!!
Samma gamla jag, samma gamla vilda man av bäbishår runt huvudet, samma gamla festivalförkylning i samma gamla cam.

Fick hämta ut min älskade dator efter jobbet idag! ♥
Som jag har längtat!
 
Sov nästan 12 timmar inatt.
Det kan väl inte vara helt som det ska?
I synnerhet inte eftersom jag fortfarande sitter här och gäspar så man ser rätt ner i mitt igenproppade slemsvalg och känner trötthetshuvudvärken pressa bakom ögonen.
Nu ska jag ut och rasta mannen i mitt liv innan jag fortsätter projektet att sova ikapp efter Borlänge.
Vi kan ju säga som så att det har varit en intensiv vecka.
Jag är både blåslagen, solbränd, förkyld och har så mycket historier att berätta för er så ni har ingen aning, ujujujujuuuuuj.

Puss på er sålänge
/ Fraj
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0