bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I'm your anti hero

"Du är ju så oteknisk att det är synd om dig"
Har min mamma sagt.
Fler gånger än en faktiskt.
Jag minns inte riktigt när första gången var.
Kan ha varit i samband med att jag fick en glödlampa att fullständigt explodera.
Nu tror jag att jag gjort det igen.
Inte fått en lampa att explodera alltså.
Sånt tror man inte, det vet man, tro mig!
Utan varit född med tummen rätt i röven när det kommer till det här med teknik.
Jag får inte ett enda jävla nedladdningsprogram att funka!
Jag fattar inteeeeeeeeeee!¨ Blir så uppröööööörd!
Vad använder ni?!
Jag och min snoriga näsa.
Om nån undrar (det gör ni ju inte, era själviska hyenor, ni vill bara gotta er i min olycka) kan jag tala om att jag mår ganska bra nu.
Det enda som är kvar är lite fjollhosta (såna här pinsamma små "ehe" som slinker ur en emellanåt) och en massa vit/gult tjockt snor. Sånt här segt elände som man kan kan blåsa bubblor av.
(Är det bara jag som roas av sånt?)
Måtte det ta slut snart, min stackars söndersnutna röda näsa gör ont.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe tack så mycket ;) jag kännr mig ganska hurtig... iaf idag haha. För hoppas jag är lika hurtig resten av veckan :)

2012-02-20 @ 19:44:55
URL: http://elemie.blogg.se/
Postat av: Jonna

"det gör ni ju inte, era själviska hyenor, ni vill bara gotta er i min olycka"



HAHAHAHAHA :D

2012-02-21 @ 18:15:47
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/
Postat av: Tolmia

Lyssna inte på det örat.

Min mamma sa också så jämt när jag växte upp.

Eller var det opraktisk hon sa att ja va.

Men hon hade fel!

Vissa saker tar bara lite längre tid att lära sig.



Ha en riktigt bra dag!

2012-02-23 @ 09:36:44
URL: http://tolmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0