bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

39 timmar senare.

Nu ska vi ta tag i en fundering jag klurat på länge.
Är det bara jag som blir tjock av att duscha?
Till exempel, man ska ut en lördagkväll, kliver in i duschen som en hyfsat slank och fast kropp och man har någon slags förhoppning om att vad-man-nu-ska-ha-på-sig kommer sitta smickrande.
När man kommer ut därifrån sen är sanningen en helt annan, man har blivit slapp och plufsig som en annan flubber.
Det är precis som om min kropp (mage?!) suger åt sig vattnet som en svamp och bara sväller!
Eller så blir jag attackgravid med duschmunstycket och ska föda våra barn typ imorrn.
Och det händer varenda jävla gång.
Finns det nån som känner igen sig?
Vad ska man göra, lukta illa men iallafall se snygg ut på håll?
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0