bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Citronsyracykeln

Häppåer.
Biokemitenta coming up.
Har gjort de kanske minst pedagogiska kladdarna ever i min bok?
Det kändes så logiskt när jag började.
Nåja, blir nog bra ändå.
Om fem dagar är terminens sista tenta över och jag har gjort en hel termin på universitetet.
Det är en sjättedel utav min kandidatutbildning.
Dör lite.
De här månaderna har varit helt magiskt fantastiska och jag är så helhjärtat överlycklig att jag kastat mig in i studentcirkusen.
Önskar bara att CSN varit mer positivt instälda till att betala för lite mindre studier och ännu lite mer fest...
 
Vi hade ovveinvigning i måndags.
Så nu hänger det en vacker vinröd overall över sängen där hemma, är stel utav mjölkladd och illaluktande av fulvin och ägg.
Det är glammigt värre, minsann.
 
Såhär i juletider tänkte jag dela med mig av ett litet tips.
Ni är bortbjudna någonstans och ska köpa med nån liten grej, men har varken tid eller möjlighet att få den inslagen.
Vad gör ni?
Stjäl ett par godispåsar på Coop naturligtvis :))))
 
Jag är stolt. Mycket stolt.
Vi hörs snart.
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0