bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Soffpotäten

Hej bloggen.
Har varit en riktig söndag idag!
Har sedan jag kom hem från min morgon hos en harmynt läkarstudent (med en frrrrrruktansvärt bra kropp! Hat/älskar det uttrycket förövrigt. Bra kropp. Kan inte låta bli att missbruka det. ) inte gjort många knop.
Studiemässigt har jag läst igenom säkerhetssidorna i mitt kemikompendium inför duggan imorgon.
Känner mig ganska lugn inför den, Märta har försäkrat mig om att den är så jävla enkel att om jag misslyckas kommer hon köra ut mig och låta mig bo i en kartong på gatan.
(Vilket hon ju iochförsig redan gjort en gång.....................)

Socialt har jag sträckt mig till att prata med Märta de korta stunder hon varit hemma (och vaken) (förutom nu, när vi sitter på varsin sida om hennes sängförhänge med en varsin dator i knät), mitt övriga sällskapsliv har skötts via fejan och dålig söndagstv.
 
Friluftsmässigt har jag faktiskt varit utomhus tre gånger, när jag tog mig hem, när jag hämtade cykeln vid universitetet och en tur till Hemköp på kvällskvisten.
 
Hushållsmässigt har jag slängt en påse sopor, diskat och grisat ner hela köket igen när jag drog igång kvällsprojektet "första riktiga målet lagad mat på hela helgen", vilket resulterade i inte mindre än åtta matlådor som står på diskbänken och svalnar, till priset av ett finger, köttade upp mig totalt på en konservburk.blodet flöt.
Jag ger mig själv godkänt och tillåtelse att krypa ner under täcket i den säng jag knappt lämnat på hela dagen.
Imorgon är det måndag, då startar mitt nya liv med uteslutande plugg och träning.
JARRÅÅÅ!
 
/ Fraj
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0