bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Only girl in the world!

Tja ta bloggen! Rihanna här!
Fast nääää, det är bara jag,
Och mina värkande bröst.
Det här är nästan löjligt, jag kan inte ens titta på mina stackars bröstvårtor utan att de brinner.
Än mindre sätta på mig en bh, grinade nästan imorse när jag skulle få på mig min super-bra.
Men kan inte gå utan heller, får ha dubbla när jag ska rida.
Börjar tro att jag är sympatigravid med Märta. ELLLLLEEEEEER? Häääää, häääää, häääää!
Anledning #813 att aldrig skaffa barn. Jag vill ALDRIGGG behöva genomlida en mjölkstockning.
 
Känner mig så jääävla duktig idag! Har skrivit ett helt nytt personligt brev, tänkte försöka tigga pengar av någon mystisk stiftelse för att jag ska bli en sådan exemplarisk student nämligen.
Undrar lite om jag säljer min själ.
Funderar dessutom på att byta karriär.
Är ju lite sjukligt fascinerad av döda saker, inälvor och sådant.
Läste lite om det här med obduktionstekniker förut.
Enligt Flashbacks oändliga visdom kan man få 55000 i månaden genom att börja som vaktis eller städare och visa lite... Osunt intresse för att karva i lik.
Tanken är frestande.
Extraknäck?
 
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

55 000 you say??

2012-08-02 @ 00:43:53
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0