bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

TELEPHONE

Idag tog jag mig till slut i kragen och försökte ringa en tysk taxigubbe.
Det gick fruktansvärt dåligt, han förstod inte ett ord engelska.
Deutschland über alles?
Så jag blev lite lätt frustrerad, slängde på luren i örat på honom, sprang ner till Carlotta som till min stora lycka var kvar i stallet och på mitt mest desperata vis bönade och bad om hjälp.
Tacka vet jag engelsktalande tyskar...
Hon fick ringa upp honom igen och bli min översättare, så imorgon får jag tillbaka min förlorade kamera! (Om jag hittar någon som kan ringa honom igen det vill säga.....)
/Fraj

Kommentarer
Postat av: sandra

- Jaha okej, vad kul :)

Jag jobbar på en förskola här i Stockholm

2011-09-02 @ 06:40:16
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0