bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Somewheeeere over the rainbow

07.29 ringer klockan, imorse vaknade jag av fågelkvitter utanför fönstret, glitter i ögonen och ljus i själen. Jag studsade upp, tog emot min frukost och min nysydda klänning av mina Askungemöss innan jag sprang ner till stallet, möttes av chefen och vi dansade runt arm i arm och sjöng en liten snutt av Arvingarna för att fira att livet är så jävla härligt.
.
Fast nä, jag vaknade, tvingade mig att tända lampan, låg kvar raklång i sängen och kunde inte röra mig.
Klockan sju rörde sig till slut benen under mordhot från sängen, hann precis äta en banan medan jag satt på toa och sen var det raka vägen ner till stallet.
Shit pommes vilken trött tjej jag har varit idag. Helt förstörd.
Imorgon är det iallafall halvdag som gäller, ska man orka göra något ikväll....?
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0