bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Make the switch to automatic, I want Control

Fick sluta tidigare på jobbet, så jag tog min fungerande sportbil och alla mina pengar och drog iväg på en shoppingrunda där de spenderades på sjukt mycket roligare grejer än steksmör och ägg. Under tiden pratade jag med min sjukt snygga karl i min sjukt bra HTC wildfire....

HAHA, gick ni på den lätta?
Jag har ju glömt berätta. Fucking jävla bilhelvetet är död.
När tar det slut??

Nu Rewe, för att inhandla nödproviant inför.... Ja, vilken katastrofjävel som kan tänkas inträffa härnäst.
På inköpslistan står typ ost, bananer och ägg.
Med andra ord, tillbehör till kaviarmackor..... Hehehehehee.

Näjaäente bitter!








Den här galet coola synthbrudgrejen jag drabbats av på sistone vägrar släppa taget.

/Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0