bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Running wild

Älskar att det behövs en singelslampa för att jag och min snubbe inte ska bråka. Jag hade nog mått bäst av att bo ensam egentligen.

Sitter just nu och tittar på tv. Fullkomligen avskyr reklamsnutten för KallaFakta, den där med "hon är en av flera tusentals som har fått magsäcken bortkopplad." Den är så fruktansvärt horribel. Jag känner att jag vill sluta äta.

Men eftersom att det är en dålig idé så tar jag en sväng till gymmet på sjukan istället.

/Flickvännen


Kommentarer
Postat av: Fulfillment

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-09 @ 07:19:23
URL: http://fulfillment.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0