bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Pissmärrar

"Det blir nog du och jag som får syssla med det här i sommar..."
Det här
betyder betäckningar.
Det här betyder våldtäkt av arga, galna och ohanterbara pissmärrar, skrikande ston, ännu mer skrikande hingstar, brunstprov brunstprov brunstprov...
Idag, den 17 mars 2011 sparkades betäckningssäsongen officiellt igång, vi testade de första stona idag.

Jag är hungrig. Som vanligt. Jag länsade fikastugan på väg upp till lägenheten, fick med mig en munk med glasyr, en delicatoboll och en dammsugare (i strid duger allt).
Nu ska jag avnjuta min älskade havregrynsgröt, sen sockerchocka innan det är dags att ta tag i lite städning och trimning av ben, jag är ju faktiskt ledig i helgen!

/ SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0