bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

We no want no goblins

Sket tre gånger igår. Fantastiskt.
Det finns fina saker med att komma hem.
Det har onekligen varit en minnesvärd festival.
Camp Elak förvandlades till den största kåkstad Hultsfreds camping någonsin skådat och var farligt nära att brinna ner sista natten. Vi har haft smärre duster med polisen och jag har tillbringat större delen av helgen med ett oavbrutet tonårshånglande som resulterade i fotografering mitt under Hurts spelning för att snubben tyckte vi såg så kära ut eller nåt. Haha.
Tillochmed resan ner var episk, camp elak på stöldturné, ackompanjerat av Aqua i sprängda högtalare. Lovely.
Hurts alltså. Det var magiskt.
Jag längtar efter bilder. Jag hade tappat bort min egen batteriladdare till kameran, så jag väntar ivrigt på andras.
Ärligt talat. Det här trodde jag aldrig att jag skulle erkänna. Men det är ju nåt särskilt med karlar med tungpiercing...
/S

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; godmorgon :) allt bra?

2011-07-19 @ 14:56:16
URL: http://damnebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0