bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Ledig

Jag har gjort absolut ingenting under min lediga dag. Jävel vad värt.
Har ett ganska cozy schema den kommande veckan, så jag ska, förutom att plugga matte, åka hemhem till Karlskoga. Har sån enorm hästabstinens!
Om den här bloggen hade innehållit lite mer "några ärenden på stan", fantastiskt mysiga grillkvällar, "ett glas i solen på en uteservering" etc., kanske jag hade haft råd att föda en häst. Eller en halv hade det ju fått bli, tiden är ju inte heller min vän.

Hörs sen!


Bäbis på betet








/Märta

Kommentarer
Postat av: makthaverskan

SV: tackar tackar. Vilken sötnos du har på bilderna :) din egna? vilken ras?

2011-08-01 @ 18:06:44
URL: http://nattstad.se/hanniixii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0