bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Auf wiedersehen

TJATJA BLOGGEEEEEEN!
Här sitter jag i på en Dinnersrestaurang i Ödeshög (älskade Östergötland!) med min chailatte och (sorgligt nog) uppätna chokladboll.
Dessutom tar jag kort på mig själv under tiden, TJA TJA STORBLOGGARRRRRN! GUHUUUUUD vad pinsamt.
Jag är alltså på väg, ordentligt. Dessutom tror jag att jag är på RÄTT väg! Det är en bedrift när det gäller mig och mitt eminenta lokalsinne som fler än en gång har lett mig på villovägar, på raka gator och i min egen hemstad.
Destinationen för dagen är ju Norra hamnen i Malmö, vi får väl se om jag klarar mig helskinnad ända dit. Mammas död. Men jag har fortfarande 5 timmar på mig, så jag har tid att åka vilse iallafall en gång.

Jag saknar dig redan älskade älskade flickebarn.
/F

Kommentarer
Postat av: belloon,

Tack!! :) vad gör du sunshine?

2011-07-30 @ 16:21:12
URL: http://belloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0