bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Att lyssna på en sida.

För en stund sen kom jag hem från mycket trevlig tur med vänner jag inte träffat på alldeles för länge. Några möten var planerade, andra spontana och ett var totalt slumpmässigt. Det var fint.
Nu är jag hemma på lunch och ska strax ge mig av för att träffa fler av mina älskade vänner när de spelar teater i Nolby.

Dessutom har jag införskaffat (okej okej, fått) John Ajvide Lindqvists Människohamn på ljudbok, så jag har något att roa mig med under bilfärden på lördag. Jag vet inte varför jag kom på det egentligen, för jag gilllar inte ljudböcker. Jag vill läsa själv.
Jag har aldrig ens varit riktigt förtjust i högläsning i skolan. Jag blir galen på att det alltid tar sån jävla tid, jag vill läsa minst dubbelt så fort.
17 timmar kommer det ta att lyssna sig igenom hela alltet.
Jag kommer nog bli galen.
Dessutom har jag ju min maniska förkärlek för böcker. Böcker i digital form faller mig inte i smaken. De luktar ju inte.
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0