bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I S O L E R I N G

Nyheter nyheter mina barn.
Vi har separerat. Flick- och pojkvännen har skaffat sig en tvåa och lämnat mig i sticket (typ). Så i helgen som var flyttade jag ut till jobbet och bor nu på övervåningen i ett hus på gården. Lägenheten är jättemysig, synd bara att man inte kan flytta den cirka 2 mil närmare civilisationen.
Så jag är lite lappsjuk.
Jag är inte van vid att komma hem till ensamhet, jag saknar att komma hem till mina kaosälsklingar.
Dessutom saknar jag partytältsgrannarna, för allt måste ju vara bättre än det här...
Jag bor ovanför ett rullstolsbundet, ondskefullt, vedervärdigt vrak till människa.
Jag har redan hunnit reta upp henne för att jag för oväsen, vänta bara du lilla lilla tanten. Änsålänge har jag ju faktiskt varit respektfull och vänlig eftersom jag lagt märke till att det är lyhört, jag hör nämligen hur hon tjatar på sina skötare.
Jag borde kanske påminna henne om att det är en metalskalle och ett synthäckel hon har över huvudet.

När jag fått tag på en ny kamerasladd (grisjäveln åt upp den) ska ni få se hur jag bor nu!

Nu, mat (kaviarmackor och havregrynsgröt, allt för att slippa slösa på matlådorna min älskade mor lämnade i helgen så jag inte ska behöva laga mat än på ett par dagar).
Sen ska jag duscha, raka mig och kanske ta en nakenbild (busig tjej) och mmsa till Herrbesöket jag hade hemma för ett par veckor sen för att påminna honom om att höra av sig ikväll (han umgås med sitt ex just nu, hihi).
Tar inte alla dessa ansträngande sysslor fullständigt musten ur mig ska jag diska och packa upp lite mer kläder (högljutt naturligtvis!).

/SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0