bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

godnatt godmorgon!



Fun parc. Totalt jävla cepeawesome.
Vi kom hem vid 6 imorse, då kröp jag till kojs och Hannakraken ställde sig och stekte chicken sticks (fiskpinnar, fast kyckling) till frukost innan hon gick ut till stallet för att morgonfodra...
Så jag sov bort hela förmiddagen, vaknade vid ´lunch, brunchade på toast med lagom (läs kopiösa) mängder med ost.
Sen har jag roat mig med att vara världens bästa sambo genom att städa, mest för att dämpa det dåliga samvetet över att jag faktiskt fick sova imorse...

Nu - pizza. Fett <3

Jag börjar bli gammal. Jag blir bara mer och mer bakfull allt eftersom tiden går. Varför blir det så? ´Ska inte kroppen vara bättre rustad för sådana påfrestningar nu än när man var 16?!
Tack och lov att man inte var ett präktigt barn som inte drack för att man ju faktiskt var för liten, då hade man ju gått miste om de fantastiska bakfyllefria åren.

/F


Kommentarer
Postat av: bella

Tack för din kommentar, Hoppas allt är bra med dig :)

Lägg gärna in mig på blogglovin

//KRAM Bella!

2011-08-08 @ 00:29:13
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0