bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Död och begraven?

Nejdå, jag lever än, så lätt blir ni inte av med mig.
Jag är tillbaka på jobbet efter några sjukdomsdagar från helvetet. Jag har sällan så innerligt önskat att någon bara kunde skjuta mig på fläcken, för jesus vad dålig jag var varit.
Började dagen med att kliva in i vad som mer liknade en krigszon än ett stall, för jävla Knodden hade tagit sig ut ur boxen inatt och levt så jävla mycket rövare. Allt, verkligen allt var uppochner, in och ut och/eller uppätet.

Det är skönt att vara tillbaka, även om jag just drabbades av årets hittills värsta matkoma som jag antar beror på en kombination mellan det första ordentliga mål mat jag fått i mig sen i lördags och mina massiva 3,5 sömntimmar inatt.
Jag älskar verkligen att vara sjuk.

Jag satt i telefon igår, med Motala, han sa att jag borde vara sjuk oftare för att jag tydligen var snällare och sötare än jag brukar och inte lika bitter.
Det går ju faktiskt inte för sig, så nu ska jag tjura ihop fullständigt för att uppväga min formsvacka.

/SingelSlampan


Chefen hade med sig världens sötaste krya-på-dig kycklingar i söndags! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0