bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dagens Helgon

Ni minns väl att jag skrev ett inlägg för ett tag sen om killar med helgon och hur de gick fetbort?

Jag har två nya, den ena är en 22årig protesmakare från Jönköping som faktiskt verkar normal so far, men han har ju helgon, så jag bara väntar på att han ska be mig om något kinky som innefattar proteser.
Den andra är en 27åring som inledde våran bekantskap med att berätta om hur han, på sin födelsedag, kommit hem och hittat sin flickvän på alla fyra med två andra killar.

Vad är det för fel på folk? Varför i hela friden skulle jag vilja veta det?

/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0