bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

En lögn för dig

Hade jag tyckt om kaffe så hade jag kunnat skriva nåt fint i stil med att jag sitter med min kopp kaffe och blickar ut över trädgården. Fast nej, den nerdragna persiennen skymmer vår vackra utsikt. Den vackra lilla lekparken som numer är upplyst på kvällarna, åh har aldrig skådat sådan vy. Eller?

Ska slänga i mig lite frukost och sen ta en runda på stan. Finns inte klänningen på HM, blir jag mindre glad, så att säga.

/Flickvännen

(ps. den mystiska tjejen på det svart-vita fotot anföll aldrig igår. Jag förstår ju att man blev orolig. d.s.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0