bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

We dance to the beat of bad kissers clicking teeth

Dagens hiss. Livets hiss, evighetens hiss.
Mat.
Finns det något bättre?
Jag skulle aldrig kunna banta eller gå på dieter, jag älskar alla former av mat för mycket. Jag älskar nästan allt som går att äta när jag tänker efter.
Men jag älskar mat mest av allt. Mat och knäckerbröd med kaviar, glass, kakor, bakelser och mörk choklad. Det är mina små fetischer här i livet. Min senaste kärlek är äggtoddy (ägg, socker, mjölk). Jag och flickvännen hade lite cravings, okej?
Jag kan dessutom äta hur mycket som helst. Jag har aptit och mage som en karl, jag är fullständigt bottenlös. Tack gode gud för jobbet, annars hade jag sett ut som en flodhäst.
Jag är stolt över att våran lilla familj håller matkontot så lågt, trots att vi är tre glupska individer.
Ekonomiskt tänkande naturare, impressive!

Dagens andra hiss går till te. Grymt underskattad dryck. Favoriter för stunden är olika sorters röda téer och chailatte. Herrejesus vad gott det är.

Okej, jag erkänner, jag skrev det här inlägget hungrig.

/ Singelslampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0