bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Nostalgia locomotive

Jag kommer ihåg skunk.nu
Jag kommer ihåg när man dansade till sin inspelade Spice girls VHS (jag ville vara Mel B)
Jag kommer ihåg min första mobiltelefon, en röd Nokia. Den hade Snake, då var jag för en gångs skull coola_tjejen.
Jag kommer ihåg min första kyss, min första fylla och första gången jag spydde på fyllan.
När jag fick förklarat för mig att jag var faderslös.
Mitt första och enda IG på ett arbete.
Flickvännens brunstjakt på hetingen när vi var 14 år på Öland.
Analog TV

Gubbfallet.

När jag faktiskt tyckte det var snyggt med pandaringar runt ögonen.

Skräcken när trimmern för första gången surrade tätt intill örat på mig.
När jag var kär i Aragorn.


Mest av allt kommer jag ihåg min skitcoola rosa mobil med färgskärm och polyfoniska ringsignaler som kunde dansa.

/ SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0