bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Julen varar fram till påska

...Eller iallafall mellandagsrean tydligen. 
Varför känns det som om jag använt den rubriken förr? Nåja.
 
Har varit en sådan überfündare denna rea?  Idag har det pimpigaste plagg jag någonsin ägt anslutit sig till sällskapet. Suktade satan efter en pälsväst på Lindex när jag var med mami på mellandagsrean under min jullovsresa till skogarna. IDAG FANNS DEN FÖR HALVA REAPRISET?! Det tog bara tre (utav Uppsalas fem) Lindexbutiker att hitta rätt storlek, hehehehe... 
Lever (och svettas) nu i den och min nya BH som jag också införskaffat för att dölja att gravitationen fått ett ordentligt tag om mina 23 år gamla bröst. Undrar allvarligt om det faktum att mannen använder dem som stressbollar har med detta att göra?
 
Måste övertala honom om att stänga av elementen och öppna fönstret så att jag kan sova så här också.
 
 
 
Känner mig cirka såhär, bara med mer päls och lite mindre glitter under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0