bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

[insert rubrik here]

Tja tja bloggeeeeeeen.
 
Vaknade tidigt och efter en PW och en lyxig frulle med nybakt bröd och rysk kaviar gav jag mig ner till stan för att lätta lite på den tunga plånboken jag har innan jag ska iväg på ett glas champagne med tjejerna...
 
Fast nä.
Vaknade tidigt, men inte tidigt nog.
Åt en knäckemacka på väg ut till bilen för att istället mata kräken.
Lättat på plånboken har jag faktiskt också gjort, även det för karlskrällets skull.
Fick 500 spänn av mamma häromdan.
Guuuuuuuva kul, tänker ni nu, "då kan hon ju unna sig nåt fint, för det har hon ju förtjänat!"
JAG fick en cykelpump, för att kunna ta mig ut till stallet. Och superlim till mina skor som faller isär - liksom allt annat jag äger i klädväg.
HAN fick en karbinkrok till sin vattenhink, en säck betfor och en flughuva. Jarrå, den näst dyraste också. Här kostar vi på serrni.
Och min champagne är egntligen lättöl. I mängder. Här ska häfvas.
När jag har kört min fantastiska Polly till sjukhuset.
 
/ Fraj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0