bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Gubbsjuka

Har ni någonsin tänkt på hur fula huvuden är?
Ska ni följa ett enda råd jag någonsin kommer ge er så är det att raka av er håret. Iallafall delar av det. Mys med snaggen och skratta åt det där knöliga kalhygget under som är din skalle.
Det kan göra hela ens dag.
 
Nu är det såhär va.
Att om jag någonsin ens ska fundera på att skaffa mig en karl igen så har jag tre enkla krav han ska uppfylla.
  1. Han ska se ut som en något yngre Zakk Wylde.
  2. Han ska låta som Zakk Wylde.
  3. Han ska ha fingrar som Zakk Wylde. Gode gud, de lär ju kunna uträtta mindre mirakel.
Herrejävlar hörrni, det är fan en man på riktigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0