bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

My Little Hoodrat Friend.

Hej bloggen.
Sen vi sågs sist har ganska mycket hänt.
Jag har pluggat, lite för lite som vanligt, men håller fortfarande huvudet över ytan, jag har öppnat mina dörrar för en rad krossade hjärtan, jag har krossat egna hjärtan, jag har umgåtts med fantastiska människor, lyssnat på fantastisk musik och jag har tillochmed en tandborste som inte är min boende i mitt badrum.
Jag har börjat gå upp i vikt, tänkt på att gå ner igen men efter varje fylla trillat i donkenfällan, jag har funderat på att flytta till Kina men ångrat mig, jag har (idag) galopperat för första gången på mjuk barmark och provkört vägen där jag ska rida på lördag till mitt och Skruttens nya stall.
Jag har läst, jag har diskuterat, jag har hört och jag har sett.
Jag har älskat, jag har hatat, jag har varit frustrerad, uppgiven och överlycklig.
Jag har saknat er, jag saknar er varenda dag jag stänger er ute.
Jag har så mycket att dela med mig av och ni är så tacksamma och tålmodiga lyssnare.
Det finns så mycket fina minnen här och jag vill att det även i fortsättningen ska skapas nya.
/ Fraj
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0