bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Easter bunny

HEJ BLOGGEN!
 
Här sitter jag.
I mina ascoola tantbrillor (jag känner mig som 70 varenda gång jag har på mig nåt annat än pilotisar med spegelglas) som jag fick i mitt asfeta påskägg av världens bästa mamma.
Jag har lite mindre åldersnoja än vanligt idag, för jag och Gurra har konstaterat att sålänge man får påskägg är man ett barn, piluttaer.
Har firat denna insikt genom att beställa alldeles för dyra, men alldeles för feta skor.
Eller egentligen blir de inte så dyra. Sagda mor tyckte inte riktigt att de gamla höll måttet längre.
Jag förstår inte alls.
 
Påsken kan vara min favorithögtid.
Den innebär minst lika många chanser som julen att håva in lite åderförkalkning och kolesterolexplosioner i form av sjukligt mycket godis, must, lax och skinka som julen men utan den månadslånga terrorn av julefrid, klapphets och stämningsfull musik.
Undrar om jag är hög.
Förmodligen på liiiiiiiiivet!

Eller kanske socker. Högst troligt socker.
Det var ganska mycket av den varan i mitt ägg.
Mmmmmm, ägg.
Har förutom mitt enorma på bordet cirka fyrtio stycken okokta sådana i kylskåpet.
Och ganska många miljoner i kroppen.
Wuhuuuuuuu.
 
Godnatt.
 
/ Fraj
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0