bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Scatta

Hej bloggen!
Klockan är 11.30, jag har hittills idag hunnit
Vara i stallet
Ätit två frukostar
Bytt däck, alldeles själv. (Testosteronet bara pumpade i venerna där jag stod i min reflexjacka och HOPPADE på den jävla mutterdragaren för att få de jävlarna att släppa medan samtliga förbipasserande lastbilschaffisar roat tittade på)
Panik-"sopaundanskitenundersängen"-städa
Fått köket vänt upp och ner
Har vänt tillbaka sagda kök
Skippat en föreläsning eftersom köksmännen (huuuur många som helst, men inte den SNYGGA?!) dundrande in när jag stod i duschen.
Tiggt om pengar hos vad som känns som 811 företag.
 
Resten av dagen ska jag
Gå på möten (aka tigga mer pengar. Ta aldrig åt er något sponsansvar mina barn. Det är inget annat än ett never ending horeri.)
Åka till stallet igen. Jag hade ju tänkt hinna med föreläsningen, och var visst inte en så effektiv däckbytare som jag hoppades.
Kvällslabba :)))))))) (Vi ska få se resultatet av våra utgrävningar i snoken. Vet inte riktigt hur det känns)
Träna. Kanske. Stark betoning på kanske. Borde är kanske ett mer korrekt uttryck än ska.
Vad jag verkligen inte ska göra idag, köa till Utekravallen.

Glöm det. Blir inge, döh.
Auf wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0