bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Nämän

Oj, hej.
Jag har varit så upptagen med att vara full, bakis och ta återställare att jag helt missat att det är fyra dagar sen(??) jag satt här senast.
Jag ligger minus i min månadsbudget (csn på fredag!), snittar cirka en timme vaken tid hemma per dygn och nog fyra-fem timmars sovande, sov i stallet natten till i lördags, tillbringade lördagen i Norrköping ( upplevde tidernas mest aggressiva twisterspel), söndagen vid symaskinen och ska nånstans däremellan äta, ta hand om djuret och kanske till och med duscha nån gång emellanåt.
Jag har iallafall sjukt snygga skor.
 
Dagens filosofiska fundering.
Vad är oddsen att man när man ska skriva in en kontrollkod först får ordet "death" och sen direkt efter "boner?"
Nån måste haft ganska tråkigt när denne skulle programmera ihop det där.
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0