bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

And it goes like this, men jag tänker aldrig dö

Hej och Go' kväll!
 
Idag har det gått tre veckor sedan jag för första gången blev lämnad av någon som jag tyckt mycket om.
Idag har det också gått tre veckor sen jag för första gången i mitt liv, på riktigt trodde att jag skulle dö. Sen trodde jag det i tre dagar. 
Den sista av de tre dagarna låg jag i min soffa och tänkte att nu blir det inte värre, nu kommer jag faktiskt att försvinna på riktigt. Nu gråter jag faktiskt ihjäl mig här och nu. Men jag dog såklart inte och det var ju skönt, tänkte jag.  
Det här var ju liksom det första bra som hände på tre dagar. Men (!) det var ju faktiskt himla bra också, jag älskar livet! Och då hade ju varit tråkigt att dö, bara sådär. Hux flux, hejdå, ses aldrig mer.
 
Det första jag lärde mig av min nya erfarenhet var alltså att jag, precis som majoriteten av alla andra som varje dag blir dumpade, kommer att överleva. Att jag fick höra det från precis alla jag pratade med spelade ingen roll, jag var ju tvungen att inse det själv.
Och i skrivande stund undrar jag hur det ens var möjligt att tro något annat? 
 
 


 

En annan himla bra sak är att Bonde söker fru gick kl 20 ikväll, men då var jag fullt upptagen med att goffa  cheesecake på Espresso House... det betyder att jag har mitt roliga kvar. En hel timme. Och som jag ska njuta!
 
På återseende, 
Eder
Märta Muskel
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0