bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

50 shades of..... brown?

Beskriver mitt hår. Därför var jag tvungen att boka in två sista jobbpass på donken, annars hade jag gjort mitt sista i torsdags. 
Om en vecka minus en dag flyttar jag ifrån Linköping. Tanken är att jag ska börja strippa på Reeperbahn i stället. 
 
Saker jag kommer att sakna i/med Linköping:
  • min lägenhet
  • vänner
  • Bi6
  • universitetet
  • hg
  • mina tre cyklar
  • festerna
  • universitetsområdet
  • häggen som växer precis utanför mitt fönster
  • hemköp ryd
  • rydsskogen
  • flamman
  • att somna på hans bröst
  • NH
  • Mc Donald's Braskens bro
  • människor jag tycker om
  • människor jag inte tycker om
  • den skitfula statyn på stora torget
  • sjukt svåra tentor
  • trädgårdsföreningen på våren och sommaren
  • att äta popcorn med poppis framför mello 
  • att det går att cykla överallt om man har en cykel 
  • att igelkottarna är tama
 
 
 
Puss Märta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0