bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Fear & The Nervous System

Hej bloggen.
Kemisten här.
Har suttit på mitt feta arsle med huvudet i kemiboken i princip sen jag vaknade.
Har sån ångest. Tycker fortfarande inte att jag kommit nån jävla vart.
Fan om jag kuggar på den här hörrni...
Nåja, har ju tre dagar på mig att lära mig allt om elektronkonfigurationer och orbitaler.
Eller... Två och en halv iallafall.
Planer på lördag, natürlich.
Har iallafall kostat på mig ett par mikropauser under dagen, det har jag hört är bra.
En gick åt till att borsta tänderna och klämma ett par finnar.
En annan åt att gå ner till Hemköp - för att köpa batterier till miniräknaren.
Sen har jag bytt låt på datorn ett par gånger och nu underrättar jag er om hur läget ser ut.
Fan hörrni, vilket underhållningsvärde den här bloggen plötsligt fick.
Ska nu byta underkläder och ge mig iväg för att planera färdigt inför lördagen.
... Sen blir det kanske lite kemi.
Eller disk.
Jag vet inte vad som låter mest spännande.
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0